Σύνδεση στην εφαρμογή 

Για την σύνδεση στην εφαρμογή μεταβαίνετε στην ιστοσελίδα https://streaming.digitalschool.gov.gr/ και  επιλέγετε “Live Streaming” 

Η πιστοποίησή σας στο σύστημα μπορεί να γίνει χρησιμοποιώντας τους κωδικούς του Πανελλήνιου  Σχολικού Δικτύου. 

Με την επιλογή “Οδηγίες χρήσης” μπορείτε να κατεβάσετε το παρόν εγχειρίδιο χρήσης. 

Με την επιλογή “Επικοινωνήστε μαζί μας” μπορείτε να υποβάλετε αίτημα υποστήριξης για οποιοδήποτε  πρόβλημα αντιμετωπίζετε με την εφαρμογή (π.χ. αδυναμία σύνδεσης, προβλήματα στην χρήση κ.λπ.). 

Είσοδος με κωδικούς Π.Σ.Δ. 

Πατώντας το κουμπί “Είσοδος με κωδικούς Π.Σ.Δ.” μεταβαίνουμε στην σελίδα σύνδεσης του ΠΣΔ, όπου  συνδεόμαστε με τους αντίστοιχους κωδικούς.

Μετά την επιτυχή εισαγωγή των κωδικών, αποδεχόμαστε την ανάκτηση των στοιχείων μας από το ΠΣΔ  προς την εφαρμογή επιλέγοντας “Confirm” 

Εφόσον ολοκληρωθεί σωστά η διαδικασία, το σύστημα μεταβαίνει αυτόματα στην κεντρική οθόνη της  εφαρμογής. 

Συνήθη προβλήματα 

Η αδυναμία σύνδεσής σας με το σύστημα μπορεί να οφείλεται στους παρακάτω λόγους: 

∙ Δεν έχετε συμπληρώσει σωστά το όνομα χρήστη και κωδικό στο αντίστοιχο σύστημα. ∙ Ο χρήστης ΠΣΔ που προσπαθείτε να συνδεθείτε έχει κάποιο πρόβλημα ή έχει απενεργοποιηθεί. 

Για τον τελευταίο λόγο, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την αντίστοιχη Σχολική Μονάδα ή υποβάλετε  Αίτημα Υποστήριξης από την κεντρική οθόνη του συστήματος.

Σελίδα | 4 

Οδηγίες Παρακολούθησης Live Streaming 

Μετά την είσοδο στην εφαρμογή, βρισκόμαστε στην αρχική σελίδα, όπου βλέπουμε τις  προγραμματισμένες μεταδόσεις (live streaming) 

Για κάθε προγραμματισμένη μετάδοση αναφέρονται ο Τίτλος της, μια Σύντομη περιγραφή και η Χρονική στιγμή κατά την οποία θα ξεκινήσει η μετάδοση. 

Επιλέγοντας οποιαδήποτε από τις μεταδόσεις, και εφόσον έχει ξεκινήσει η μετάδοσή της, βλέπουμε την  παρακάτω οθόνη, η οποία εκτός από το live stream video περιέχει επιπλέον πληροφορίες της μετάδοσης,  τους συντελεστές και επιμελητές του μαθήματος κ.λπ.

Επικοινωνία - Υποστήριξη 

Σε περίπτωση οποιουδήποτε προβλήματος παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας: 

Από την κεντρική σελίδα της εφαρμογής, με την επιλογή “Επικοινωνήστε μαζί μας”. Μέσω αυτής  μπορείτε να υποβάλλετε αίτημα υποστήριξης για οποιοδήποτε πρόβλημα αντιμετωπίζετε με την  εφαρμογή (π.χ. αδυναμία σύνδεσης, προβλήματα στην χρήση κ.λπ.). 

16/09/2024 

Δημόσιο Ψηφιακό Φροντιστήριο για τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα Αγαπητοί/ές μαθητές/ήτριες της Γ΄ Λυκείου, 

To Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού ετοίμασε και ξεκινάει αυτή τη  σχολική χρονιά μια σύγχρονη, καινοτόμα υπηρεσία: το Δημόσιο Ψηφιακό Φροντιστήριο. 

Στο Ψηφιακό Φροντιστήριο θα έχει δωρεάν πρόσβαση κάθε υποψήφιος/α μαθητής/ήτρια ώστε να προετοιμαστεί για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. 

Η πιλοτική λειτουργία του ξεκινάει την Τρίτη, 17/09/2024, στις 18:00 και θα διαρκέσει έως  την Παρασκευή, 20/9/2024, σύμφωνα με πρόγραμμα που θα αναρτηθεί. Τις αμέσως  επόμενες μέρες θα ανακοινωθεί το πρόγραμμα της πλήρους λειτουργίας που ξεκινά από τη  Δευτέρα, 23/9/2024. Θα έχετε το πρόγραμμα όλης της εβδομάδας με τις ώρες διδασκαλίας,  που θα είναι επαρκείς για κάθε μάθημα. 

Ακριβή ενημέρωση για την εγγραφή σας και όλη τη διαδικασία, βήμα - βήμα θα βρείτε στο  επισυναπτόμενο αρχείο. 

Τι είναι το Δημόσιο Ψηφιακό Φροντιστήριο; 

Το Δημόσιο Ψηφιακό Φροντιστήριο καθημερινά, τις απογευματινές ώρες, θα παρέχει υψηλής  ποιότητας ζωντανές εξ αποστάσεως διδασκαλίες για το σύνολο της ύλης των πανελλαδικά  εξεταζόμενων μαθημάτων της Γ΄ τάξης των ΓΕ.Λ και ΕΠΑ.Λ με σκοπό να υποστηρίζονται  δωρεάν όλοι/ες οι μαθητές/ήτριες, όπου κι αν κατοικούν.  

Συμπεριλαμβάνονται όλα τα Ειδικά Μαθήματα, όπως Ελεύθερο Σχέδιο, Γραμμικό Σχέδιο,  ξένες γλώσσες, μουσική, κλπ.  

Κάθε υποψήφιος/α εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, κάθε μαθητής/ήτρια της Γ΄ Λυκείου από όλη την Ελλάδα έχει τη δυνατότητα να παρακολουθεί από το σπίτι του κατά τις  απογευματινές ώρες, ζωντανά, παραδόσεις στα εξεταζόμενα μαθήματα.  

Το δημόσιο ψηφιακό φροντιστήριο έχει ήδη στελεχωθεί με εκπαιδευτικούς που διαθέτουν εμπειρία στη διδασκαλία των πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων και στην εξ  αποστάσεως εκπαίδευση. Θα παρέχουν στους μαθητές διδασκαλίες στα 45 μαθήματα που  εξετάζονται πανελλαδικά τον Ιούνιο στα Γενικά και στα Επαγγελματικά Λύκεια. Επίσης, η  διδασκαλία θα αφορά και 10 μαθήματα για μαθητές/ήτριες της Ειδικής Αγωγής και  Εκπαίδευσης.  

Με την εγγραφή σας θα έχετε τη δυνατότητα: 

1. Παρακολούθησης σε ζωντανό χρόνο της παράδοσης των μαθημάτων, που σας  ενδιαφέρουν, με αξιοποίηση σύγχρονων ψηφιακών διδακτικών μέσων από τον χώρο  σας. 

2. Ασύγχρονης εξ αποστάσεως υποστήριξης μέσω ψηφιακής πλατφόρμας για  καθημερινή επαφή με τους καθηγητές σας για: 

⮚ τη διατύπωση ερωτήσεων και αποριών, που θα απαντώνται από τους  καθηγητές σας, 

⮚ την πρόσβαση σε αναρτημένο ψηφιακό υλικό που περιλαμβάνει ασκήσεις,  εργασίες, διαγωνίσματα για περαιτέρω εξάσκηση και κατανόηση της ύλης,

⮚ την παρακολούθηση του βιντεοσκοπημένου μαθήματος για επανάληψη και  εμπέδωση, όσες φορές και όποτε θέλετε, 

⮚ τη συνεχή παρακολούθηση της προόδου σας μέσω προγραμματισμένων  διαγωνισμάτων για την έγκαιρη εντόπιση αδυναμιών, 

⮚ την προσομοίωση εξέτασης σε θέματα Πανελλαδικών Εξετάσεων, 

⮚ τη συνεχή εξατομικευμένη και ομαδική ανατροφοδότηση. 

Τι εξοπλισμό χρειάζεται να έχετε: Δεν χρειάζεται εξειδικευμένος εξοπλισμός. Αρκεί να  διαθέτετε έναν υπολογιστή και καλή σύνδεση στο διαδίκτυο. 

Σας ευχόμαστε καλή πρόοδο και καλή επιτυχία στην προσπάθειά σας και σας  διαβεβαιώνουμε ότι το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού θα βρίσκεται  στο πλευρό σας για να υποστηρίξει δωρεάν τη μεθοδική και αποτελεσματική προετοιμασία  σας για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις.

 Ο Διευθυντής και ο σύλλογος καθηγητών του Γενικού Λυκείου Καρύστου ευχαριστεί την πρώην διευθύντρια του σχολείου μας Στρατούλα Γιαννοπούλου και των μαθητών Καραμπουρνίωτη Αριστοτέλη, Μπάνο Σταύρο και Μακρή Σάββα, που πραγματοποίησαν τη δεντροφύτευση στο σχολείο μας.

IMG 4837

 Ο Διευθυντής και ο σύλλογος καθηγητών του Γενικού Λυκείου Καρύστου ευχαριστεί τον Εμπορικό Σύλλογο Καρύστου και τα μαγαζιά εστίασης για την βοήθεια που προσέφεραν προκειμένου να πραγματοποιηθεί η πενθήμερη εκδρομή της Γ΄ Λυκείου.

 

   Σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, οι υποψήφιοι/ες (μαθήτρες/τριες και απόφοιτοι) που επιθμξούν να συμμετάσχουν στις πανελλαδικέςσ εξετάσεις ΓΕΛ για εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, καλούνται να υποβάλουν σχετική Αίτηση- Δήλωση (Α-Δ). Συγκεκριμένα για τις πανελλαδικές εξετάσεις ΓΕΛ του 2024, η Α-Δ θα υποβληθεί στο διάστημα από Τετάρτη 29-11-2023 ως και Παρασκευή 15-12-2023.

Η παρούσα εγκύκλιος αφορά συγκεκριμένα:

  1. τους/τις μαθητές/τριες της τελευταίας τάξης ΓΕΛ που επιθυμούν τη συμμετοχή τους στις πανελλαδικές εξετάσεις 2024
  2. τους αποφοίτους δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που επιθυμούν να συμμετάσχουν στις πανελλαδικές εξετάσεις ΓΕΛ 2024.

  Όλοι οι υποψήφιοι, μαθητές και απόφοιτοι, θα συμμετάσχουν στις ψπανελλαδικές εξετάσεις Γενικού Λυκείου 2024 με ένα ενιαίο σύστημα εισαγωγής, έτσι όπως προβλέπεται στις ισχύουσες διατάξεις.

  Ως προθεσμία για την υποβολή της Αίτησης- Δήλωσης όλων των παραπάνω υποψηφιων που επιθυμούν να λα΄βουν μέρος στις πανελλαδικές εξετάσεις των ΓΕΛ έτους 2024, ορ'ιζεται το χρονικό διάστημα από Τετάρτη 29-11-2023 ως και Παρασκευή 15-12-2023

ΔΡΑΣΗ :   Σωματική άσκηση και διατροφή

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ:

Στην έρευνα πήραν μέρος 33 μαθητές της Α’ και Β’ τάξης του Γενικού Λυκείου Καρύστου. Στους μαθητές μοιράστηκαν δύο ερωτηματολόγια, τα οποία δημιουργήσαμε με τη βοήθεια Κλινικής Διατροφολόγου. Το πρώτο αφορούσε ημερολόγιο καθημερινής καταγραφής γευμάτων για διάρκεια μιας εβδομάδας. Τα γεύματα ήταν: πρωινό, δεκατιανό, μεσημεριανό, απογευματινό και βραδινό. Το δεύτερο ερωτηματολόγιο αποτελούνταν από
6 ερωτήσεις σχετικές με την ποιότητα της διατροφής των συμμετεχόντων, οι οποίες ήταν οι εξής:

Η ποιότητα διατροφής σας:
1. Συμβαδίζει με το πρότυπο της Μεσογειακής διατροφής;
2. Καταναλώνω καθημερινά δύο γαλακτοκομικά; (γάλα ή γιαούρτι)
3. Καταναλώνω καθημερινά τουλάχιστον δύο φρούτα;
4. Καταναλώνω μία φορά την εβδομάδα όσπρια;
5. Καταναλώνω μία φορά την εβδομάδα ψάρι;
6. Τρώω πρωινό;

Μετά τη λήψη των απαντήσεων των μαθητών (πρωτογενή δεδομένα), ακολούθησε στατιστική ανάλυση των αποτελεσμάτων. Συγκεκριμένα, καταχωρήθηκαν τα δεδομένα του πρώτου ερωτηματολογίου και αναλύθηκαν βάσει των ερωτήσεων του δεύτερου ερωτηματολογίου.

Όσον αφορά το δεύτερο ερωτηματολόγιο, οι απαντήσεις καταχωρήθηκαν ως «ΝΑΙ», «ΟΧΙ»
και «ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ».
Η ανάλυση των αποτελεσμάτων δόθηκε στην Κλινική Διατροφολόγο Κατερίνα Φαντούση, η οποία έκανε τρεις επισκέψεις στο σχολείο μας στις 3/5, 4/5 και 5/5/2023 και μίλησε στους μαθητές των Α` και Β` τάξεων. Ακολούθησε διάλογος και δόθηκαν απαντήσεις στα σχετικά ερωτήματά τους. Στη διαδικασία συμμετείχαν οι εκπαιδευτικοί της δράσης του προγράμματος και άλλοι εκπαιδευτικοί του σχολείου. Τα αποτελέσματα δόθηκαν σε ηλεκτρονική μορφή στους μαθητές. Επίσης, από τους καθηγητές της δράσης, πραγματοποιήθηκαν ομιλίες συσχέτισης της διατροφής με τη φυσική άσκηση. Το ενδιαφέρον των μαθητών ήταν υψηλό. Κατά τη διάρκεια υλοποίησης της δράσης ενδυναμώθηκε το κλίμα συνεργασίας και επικοινωνίας μεταξύ των μαθητών αλλά και μεταξύ μαθητών και εκπαιδευτικών.

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ:
Αναφορικά με τη διερεύνηση των αντιλήψεων των μαθητών προέκυψαν τα εξής:

Το 70% των συμμετεχόντων τρώει πρωινό. Η πλειοψηφία καταναλώνει δημητριακά με
γάλα.
Το 52% καταναλώνει 2 γαλακτοκομικά καθημερινά.
Το 52% καταναλώνει 2 φρούτα καθημερινά.
Το 78% καταναλώνει όσπρια 1 φορά τη βδομάδα.
Το 57% καταναλώνει ψάρι 1 φορά την εβδομάδα.
Σε ποσοστό 57% φαίνεται να συμβαδίζουν με τη Μεσογειακή διατροφή.

Μετά την συζήτηση των αποτελεσμάτων που ακολούθησε, αναδείχτηκε αφενός η αξία της μεσογειακής διατροφής και αφετέρου η ανάγκη προσπάθειας ένταξής της στιs καθημερινές τους συνήθειες, μαζί με την φυσική άσκηση.

ΔΡΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ  ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ:

“The Tipping Point”

Το σχολείο μας συμμετείχε για τρίτη συνεχόμενη χρονιά στο συγκεκριμένο εθνικό Πρόγραμμα, το οποίο εντασσόταν στην ευρύτερη θεματική με τίτλο «Από τις μητροπόλεις του κόσμου στις σχολικές τάξεις της Ελλάδας». Πρώτος στόχος ήταν η ενεργός συμμετοχή, η ανάπτυξη προβληματισμού και η παροχή ενημέρωσης στα παιδιά του Α1 Τμήματος (18 στον αριθμό) σε θέματα που αφορούσαν τις μελλοντικές τους επιλογές, τόσο στο πεδίο της εκπαίδευσης όσο και στο πεδίο των επαγγελμάτων. Δεύτερος στόχος ήταν η επαγγελματική ανάπτυξη του συνόλου των εκπαιδευτικών της σχολικής μονάδας, η αναβάθμιση των επαγγελματικών ικανοτήτων και δεξιοτήτων τους, η αναθεώρηση και
βελτιστοποίηση των παιδαγωγικών και διδακτικών τους πρακτικών. Τέλος, η ενίσχυση της εξωστρέφειας του σχολείου μας μέσω του ανοίγματος ή / και της διεύρυνσης διαύλων επικοινωνίας μεταξύ αυτού και της τοπικής κοινότητας.

ΟΜΑΔΑ ΔΡΑΣΗΣ

Την Ομάδα Δράσης συγκρότησαν οι εκπαιδευτικοί: Δουμουλιάκας Παναγιώτης {κοινωνιολόγος, Συντονιστής της Δράσης), Αλεξανδρή Κέλλυ (πληροφορικός) και Δούβαλη Ελένη (φιλόλογος).

                                       ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΤΩΝ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ / ΜΕΝΤΟΡΕΣ

1 η συνεδρία :«Τέχνη και Επιστήμη» (Μέντορας: κος Μιχαλούλης Ιωάννης / ArtandSience).
2 η συνεδρία :«Εικαστικές Τέχνες» (Μέντορας: κα Σουλιώτου Αναστασία – Ζωή / Εικαστικός,
Θεατρολόγος).
3 η συνεδρία :«Οικονομικά και Καινοτομία» (Μέντορας: κος Χαλάτσης Κωνσταντίνος / Οικονομικά,
Επενδύσεις).

ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ – ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ

 Η κατανόηση από τους/τις μαθητές/τριες του γεγονότος ότι η επιλογή σπουδών και
επαγγέλματος δεν είναι μια στιγμιαία και εφάπαξ διαδικασία, αλλά μια δια βίου διαδικασία
που σχετίζεται με τις ραγδαίες εξελίξεις στους τομείς της επιστήμης και της τεχνολογίας. Η
ανάδειξη, μέσω των εργασιών των παιδιών, του κριτηρίου του ύψους των αποδοχών ως του
βασικότερου κριτηρίου για την επιλογή σπουδών και επαγγέλματος. Η αίσθηση ικανοποίησης
των μαθητών/τριών από ό,τι αποκόμισαν από τη συμμετοχή τους στο Πρόγραμμα και τη
στενή και αποτελεσματική σχέση με την Ομάδα Δράσης και τους Μέντορες. Στο τέλος της
υλοποίησης Προγράμματος, τα παιδιά παρουσίασαν στους συμμαθητές τους και στους
εκπαιδευτικούς τις εργασίες τις οποίες εκπόνησαν με τη μορφή ppt.

Tέλος, η Ομάδα Δράσης παρουσίασε στους εκπαιδευτικούς του σχολείου με φόρμα ppt, την
εξέλιξη υλοποίησης του Προγράμματος με έμφαση στα υποκείμενα, τα εργαλεία που
αξιοποιήθηκαν και τα κυριότερα αποτελέσματα στα οποία κατέληξε. Ακολούθησε διάλογος
με ανταλλαγή απόψεων, επισημάνσεις, ενστάσεις αλλά και εποικοδομητικές προτάσεις. Οι
εκπαιδευτικοί διεύρυναν τους γνωστικούς τους ορίζοντες σε ζητήματα αγωγής
σταδιοδρομίας, υιοθέτησαν αναθεωρημένες διδακτικές πρακτικές και βελτίωσαν τις
δεξιότητές τους – ώστε δρώντας διαμεσολαβητικά – να ενημερώσουν μαθητές/τριες για
σπουδές και επαγγέλματα που εστιάζουν το ενδιαφέρον τους. Κλείνοντας, επιτεύχθηκε
επαγγελματική ανάπτυξη του συνόλου του εκπαιδευτικού προσωπικού της σχολικής μονάδας
και ενισχύθηκε η εξωστρέφειά της μέσω της διάχυσης της Δράσης στη σχολική κοινότητα
όπως και στην τοπική κοινωνία.

Please publish modules in offcanvas position.